מהן הסיבות בגינן פונים לעורך דין לייצוג מול הוצאה לפועל?

0
4100
קרדיט: pixabay

בקשה לסגירת תיק הוצאה לפועל

אחד מהתהליכים היותר נפוצים בלשכת ההוצאה לפועל הוא בקשה לסגירת תיק הוצאה לפועל, ישנן מספר סיבות בגינם אפשר לסגור את התיק, העיקרית שביניהן היא סיום תשלום החוב, סיבות נוספות מחייבות עו"ד מומחה בתחום שייעץ לנו בדיוק להתנהל, מה לעשות ואיך, ויעשה עבורנו את הצדדים הבירוקרטים הרבים. ישנו תהליך מסודר שתלוי במקרה הבקשה של הלקוח ולשם כך תוכלו להיוועץ בעורך דין פרץ שלמה שמנוסה בתחום סגירות התיקים, כמו כן שלמה יעשה עבורכם את התהליכים הרבים ויעדכן אתכם בכל פעולה שהוא עומד לבצע, ישב איתכם בצורה מסודרת וידאג שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר עבור התיק שלכם.

 

הליך חדלות פירעון

במקרה ואתם מרגישים שהסתבכתם מבחינה כלכלית, יש לכם חובות וכו' כנראה שאתם תצטרכו עורך דין חדלות פרעון. חדלות פירעון היא מצב כלכלי שבו החייב אינו יכול לשלם את חובותיו במועד שלהם, או שהתחייבויותיו לרבות העתידיות עולות על שווי נכסיו. במצב כזה האופציה הטובה ביותר היא לפניות לעורך דין לחדלות פירעון, אשר יטפל בתיק שלכם, שלמה פרץ מומחה בתחום ילווה את התיק שלכם מתחילתו ועד לסגירתו ויבנה עבורכם תוכנית שיקום עתידית שתעזור לכם לצאת מהמצב הסבוך אליו נקלעתם. שיקום כלכלי של החייב הוא תנאי הכרחי לקיום הליך תקין, שהרי בסופו של דבר המטרה של המדינה היא להחזיר את החייב למצב כלכלי יציב.

 

איחוד תיקים

איחוד תיקים זה מצב שבו לחייב יש יותר מתיק אחד בהוצאה לפועל, ולשם כך הוא מבקש לאחד התיקים שלו לאחד. מצב זה הוא מצב נפוץ מאוד בתחום ההוצאה לפועל ולשם כך רצוי לשכור עורך דין שמומחה בתחום איחוד התיקים. במקום שתשלמו כל חודש על כל תיק בנפרד, יהיה אפשר לדרוש לשלם ביחד סכום קבוע על כל התיקים, לשם כך היוועצו בעורך דין שלמה פרץ שמומחה בשלל נושאים ובעל משרדים רבים ברחבי הארץ, שלמה יעניק עבורכם את השירות הכי טוב שאשפר לקבל בתחומו, והוא בעל ניסיון רב. לפרטים נוספים חייגו- 077-6687847.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here