לא רודפים אחרי החובות

0
4679
לא רודפים אחרי החובות

כולנו יכולים להגיע למצב בו נצבור חובות כספיים, שלא נצליח להחזיר, לעיתים הדבר גדל ככדור שלג, עד שאנחנו מאבדים שליטה על היכולת להתמודד עם החוב. קיים סיכוי גדול שחוב כזה יגיע אל לשכת ההוצאה לפועל, ושם יפתח נגדנו תיק שבעקבותיו ינקטו נגדנו בהליכים שונים על מנת לגבות את החוב. ישנם מצבים בהם אתם הופכים לצד לו חייבים כסף, ולמרות שניסיתם את כל הדרכים האפשריות מבחינתכם, אינכם מצליחים לקבל את שמגיע לכם, הדרך הטובה ביותר היא לנקוט בהליכי הוצאה לפועל כנגד החייב, באמצעותם תוכלו לגבות את כספכם. את הגשת הבקשות ללשכת ההוצאה לפועל, יש לבצע באמצעות עורך דין הוצאה לפועל, אשר בקיא בכל החוקים והכללים בתחום זה, ובעל ניסיון בעניינכם. עורך דין מנוסה, ידע להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם. פנו אל עו"ד אבי סלמן, משרדו מעניק שירותי גביית חובות לחברות, עסקים וללקוחות פרטיים, ייצוג תובעים וחייבים במגוון הליכי הוצאה לפועל המתנהלים בלשכות ההוצל”פ השונים ברחבי הארץ.

 

הדרך להיפטר מכל החובות שלכם

צברתם חובות שאינכם מסוגלים לעמוד בהם? הנושים מתדפקים על הדלק? החשבונות והמשכורת מעוקלים? נכון שמדובר במצב לא נעים ואף מטריד, אך יש דרך להיפטר מכל החובות שלכם מבלי להיקלע לצרות נוספות. בישראל ישנו הליך הנקרא פשיטת רגל, או כפי שהוא נקרא היום, חדלות פירעון ושיקום כלכלי. מדובר בהליך משפטי, אשר בסופו ימחקו לכם החובות ותוכלו לצאת לדרך כלכלית חדשה. על מנת להגיש בקשה לפשיטת רגל, עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין פשיטת רגל מומחה ובעל ניסיון בתחום, על מנת לקבל את ההפטר המיוחל בסיום התהליך. עורך הדין יגיש עבורכם את כל המסמכים הנדרשים ויתנהל מול שאר הצדדים בתיק.

 

דאגו לקבל את מה שמגיע לכם

לעיתים אנו נקלעים לסיטואציות בחיים, שאנחנו נאלצים לגבות סכומי כסף מאנשים שחייבים לנו כספים. לא פעם הנושא מגיע למצב לא נעים כאשר הצד השני מתחמק מתשלום. ברגע שמלאכת גביית חובות נעשית מורכבת מומלץ לפנות אל עורך דין מקצועי שזה תחום ההתמחות שלו. עורך הדין יפנה בשמכם אל האדם שלא נוטל אחריות על החוב, וינסה בדרכיו לגבות ממנו את הכסף. במידה ואותו אדם ימשיך לסרב לשלם, עורך הדין יגבה את הכסף באמצעות לשכת ההוצאה לפועל, אז יוטלו על החייב סנקציות ומגבלות שיובילו אותו לשלם לכם את החוב. פנו עוד היום אל עו"ד אבי סלמן אשר מומחה בכל תחום הגביה, הוצאה לפועל ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here