הסדר חובות מול ספקים

0
4759
הסדר חובות מול ספקים

כאשר הצטברו לכם חובות רבים, אל מול בנקים, הוצאה לפועל או נושים אחרים, מוטב לפעול על מנת להשיג הסדר חובות מול ספקים, אשר יאפשר לכם להחזיר את החובות הכספיים בהם אתם עומדים, בצורה מסודרת, ועל פי היכולת הפיננסית שלכם. על מנת להגיע אל הסדר חובות מל ספקים העונה על הצרכים שלכם ושומר על היכולת הכלכלית שלכם להתנהלות שוטפת, מומלץ לעשות זאת באמצעות עו"ד פשיטת רגל.

תהליכי הסדר חובות מול ספקים

השלב החשוב ביותר הינו לפעול במהירות על מנת להגיע אל הסדר חובות הוגן. במידה ואתם עומדים כחייבים, חשוב להבין כי הריביות הנצברות עשויות להגיע לסכומים גבוהים במיוחד, מה שמעלה את ערכו של החוב, ועשוי לגרום לכם לצרות פיננסיות של ממש. לכן, פעלו במהירות על מנת להגיע אל הסדר חובות.

כאשר אתם חייבים כספים לבנקים, הוצאה לפועל או נושים מתוקף צו בית משפט, תוכלו לבקש חקירת יכולת – אשר למעשה מודדת את היקף ההכנסות שלכם אל מול ההוצאות, וקובעת את גובה ההחזרים החודשיים ואת הפריסה בהתאם ליכולת הכלכלית שלכם. על מנת ליהנות מחקירת יכולת, עליכם לטעון אותה, וכמובן, ליצור שיתוף פעולה ושקיפות מלאה. חקירת יכולת הינה אמצעי נוסף לצורך איחוד תיקים בהוצאה לפועל, המאפשרת לכם לאגד את כל החובות שלכם בתיק חוב אחד – אשר יוחזר על פי פריסת תשלומים נוחה יותר ובפרק זמן סביר. אלמנט זה, יכול לסייע לכם בהסדר חובות בצורה נוחה יותר, ולשמור על רמת המחייה שלכם וההתנהלות הכלכלית שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here