לא יכולים להתמודד עם החובות? פנו לעורך דין מיומן

0
3786
לא יכולים להתמודד עם החובות? פנו לעורך דין מיומן
מקור: Freepik

התמודדות עם כמות בלתי נגמרת של חובות, במיוחד אם אתם בית עסק שצריך לספק את הסחורה ללקוחות וספקים, יכולה להיות סיטואציה מאוד מסוכנת ובעייתית לעתיד שלכם. ככל ואין לכם ניסיון מספק עם הפן המשפטי של עולם החובות, עליכם לפנות לעזרת צוות משרד עורכי דין מיומן ומנוסה, כמו הצוות במשרד אנה גורוביץ, שמסוגל לקחת על עצמו את הטיפול בבעיה המשפטית שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

אל תנהלו את המלחמות שלכם לבד!

ניהול תזרים מזומנים לטווח ארוך דורש על פי רוב מאזן הכנסות והוצאות יחסית יציב, למשך תקופה ארוכה. אבל כאשר אתם לא מצליחים לשמור על המצב מאוזן, והחובות שלכם רק הולכים וגדלים, הנפילה יכולה להיות מהירה ומאתגרת מאוד. ברגע אחד אתם מוצאים את עצמכם במשרדו של עורך דין חדלות פירעון, כאשר אתם מבקשים עזרה דחופה ולא יודעים כיצד להתמודד עם האתגרים הכלכליים בהווה ובעתיד לבוא. אף על פי שמדובר בסיטואציה מורכבת, ההחלטה לפנות לעזרת עורך דין היא החלטה חכמה ונכונה שעוזרת לכם בטווח הארוך להתמודד עם האתגר המשפטי.

חובות הם לא משחק ילדים – זו היא עבודה של ממש

עורך דין לענייני הוצאה לפועל הוא איש מקצוע שמסוגל להבין גם את הצד שלכם, הלקוחות, אשר מתמודדים עם דרישות תשלום מאוד מפחידות וגדולות, מלקוחות או ספקים שונים. אך יחד עם זאת, עורך הדין יודע גם להבין מה היא הדרישה של החוק הישראלי בנוגע להתמודדות עם חובות ואיך אתם יכולים למצוא את נקודת האיזון בין שני הצרכים הללו בצורה הטובה ביותר. יש כל כך הרבה דרכים להגיע לפתרון, אבל אם אין לכם מספיק ידע, חשוב להקשיב לעצות של עורך הדין שלכם.

פשיטת רגל שתציל אתכם

לפעמים, התפקיד של עורך דין לענייני הוצאה לפועל הוא לומר לכם את הדברים שאתם לא רוצים לשמוע, רק כי הם נכונים. ואכן, לפעמים כדאי לצאת להליך פשיטת רגל, פשוט משום שמדובר על ההחלטה האחראית והנכונה ביותר למצב המשפטי שבו אתם נמצאים בעת הזאת.

הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין אנה גורוביץ מלווה אנשים ועסקים בתהליכי פשיטת רגל, תוך מתן תשומת לב למצבים מורכבים ופתרונות חלופיים, על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי רחב. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה היכן ניתן לפנות לטלפון: 054-5515513.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here